sila klik untuk kehidupan lebih bahagia

Sabtu, 18 September 2010

Alahai "Datuk" Pathmanabhan


Tergelak sinis pakcik bila mendapat tau yang penjenayah kes bunuh Datuk Sosilawati, Pathmanabhan bukan Datuk seperti yang diuar-uarkan. Rupa-rupanya si Pathmanabhan suka suki dia je guna gelaran datuk. Kemaruk sangat dia tu. Hahaha gelak sakan pakcik. Sebab pakcik ada juga terfikir, takkan lah ada negeri yang mengurniakan gelaran macam tu kepada orang yang bolehlah dikategorikan dalam golongan haiwan.

13 ulasan:

  1. haha. nasib dia tak moyang yang diguna pakai

    BalasPadam
  2. orang macam ni
    memang bahaya la.
    dia sanggup buat ape je
    demi pangkat dan harta..
    lenyapkan terus dia dari dunia..

    BalasPadam
  3. ni bukan taraf binatang dah nih bro...
    ini setan yg telah menjelma ke bentuk
    manusia...

    kejam tak dak dah mamat nih!

    BalasPadam
  4. ptot laa pngai x serupa manusia.
    mcm binatang jee

    BalasPadam
  5. harap dia dapat balas setimpal...gile harta..

    BalasPadam
  6. ada lg yg xbertamadun macam ni lg..

    BalasPadam
  7. guna datuk utk kepentingan.. padahal x der sapa pun bg..huhuhu buat malu jer

    BalasPadam
  8. Hahaha..Datuk palsu! konon nk jadi pengerusi MIC ka 2?? perangai lebih macam binatang! agak2 la,kalau nak bunuh pon xkan sampai nk bakar,jangan samekan dengan tradisi lu..ops! terlebih suda..

    BalasPadam
  9. top penjenayah kat malaysia...tampalkan gambaq ni dimerata2 tempat biaq orang sume kenal

    BalasPadam
  10. saya setuju..memang tak de datuk yang sanggup bunuh orang cam tu..dah la dekat hari rayae..cian anak2 sosilawati tuh..ape lah dosa nya sampai cam tu skali dibunuh...

    BalasPadam
  11. kat malaysia ni kalau banyak duit bleh jadi datok. tak taulah kat luar tu brpa ramai lagi datuk tak rasmi mcm dia nie...

    BalasPadam
  12. tulah awal2 sya mengagak..hiss!!!! tamak haloba ni orang..Allah tahulah buat hukuman.

    BalasPadam
  13. laa yeke? baru tau. ish malulah.

    BalasPadam