sila klik untuk kehidupan lebih bahagia

Isnin, 2 Ogos 2010

Kibar Bendera dapat hadiah RM40,000


Berita baik untuk penduduk di bawah Majlis Perbandaran Subang Jaya (MPSJ), dengan hanya mengibarkan bendera, anda berpeluang memenangi hadiah bernilai RM40,000 seperti TV plasma, Komputer riba dan telefon bimbit.

kempen Jom Kibar ini dianjurkan untuk menyemarakkan lagi sambutan Bulan Kemerdekaan ke 53.

kempen bermula 1-25 Ogos dan maklumat lanjut boleh didapati di web www.mpsj.gov.my

5 ulasan:

  1. buat kempan mcm ni baru orang ramai nak
    kibar bendera kot..
    kalau tak nak kibar gak tau tau le
    nak kempaen mcm mane lagi kan..

    BalasPadam
  2. esok kene cari bendera la jawapnya.. smoga kempen ni di sahut oleh rakyat malaysia

    BalasPadam
  3. ingatkan terbuka kt rakyat seluruh Malaysia..hehe

    BalasPadam
  4. untuk org2 kat subang je..ngeh3

    BalasPadam