sila klik untuk kehidupan lebih bahagia

Ahad, 12 Jun 2011

Pi Kenduri Kat Kuala Selangor...

Hurm.... Dari semalam ramai2 plan nak konvoi ke rumah kawan di Kuala Selangor. Kenduri kawen si Amin. Plan punye plan, termaktublah permuafakatan untuk berkumpul di Subang Airport jam 9.30 pg..

Pakcik pun dengan tidak berlengah2 bertolak dr rumah di Cheras nak ke Subang. Jalan punye jalan punye jalan, sampailah Subang jam 9.45. hehe lambat jugak tu. Tapi bila dah sampai, sorang pun takde. Hampeh....

Menjelang kul 10 baru sebijik demi sebijik muncul. Pakcik wat muka langsi ckp kat dorang yg dorang x tepati janji (padahal pakcik pun baru je sampai.hehe)



So bertolak lah kami. Adat la berkonvoi, confirm lambat punya. Jam 12 baru sampai rumah si Amin.. Sampai je terus menyerbu sate ngan air. Lapo woooo....

Kat sane dpt gak jumpe member lama.. Kira seronok la gak. Anyway, Selamat Pengantin Baru Amin... (gambar amin lupa lak nk amek. opppss)

5 ulasan:

  1. dah lame xikut konvoi gi makan nasi minyak..ttbe rase cm nk makan nasi beriyani lak.. :P

    BalasPadam
  2. konvoi memang best.... selalu konvoi balik kg...

    BalasPadam
  3. bestnye.. nak jugak mkn nasi minyak. bila dpt mkn nasi minyak pkcik? hehe. x)

    BalasPadam
  4. ngam2 je pkul 12. time makan :)

    BalasPadam
  5. kim slm kat bju kaler itam...

    BalasPadam