sila klik untuk kehidupan lebih bahagia

Khamis, 9 Jun 2011

Jual Beli Wanita Untuk Seks???



Hehe... kelakar juga bila pakcik baca akhbar Kosmo. Senyum sendiri pakcik bila mengingatkan di era moden ni ada juga orang yang memperjuangkan kehidupan wanita hingga ke tahap begitu.

Alkisahnya bermula dengan seorang ahli politik wanita Kuwait, Salwa al-Mutairi mencadangkan supaya golongan lelaki dibenarkan menyimpan hamba seks yang terdiri daripada kalangan banduan wanita bukan Muslim di negara-negara yang dilanda peperangan.



Alasan yang beliau bagi dalam akhbar tu adalah untuk mengelakkan lelaki Kuwait melakukan zina dan memberi peluang kehidupan yang lebih baik kepada wanita2 yang terlibat dalam peperangan. Hurm... logik kot.

Salwa juga menyatakan, semasa mengunjungi Mekah, dia pernah meminta pandangan beberapa cendiakawan Islam mengenai hamba seks. Menurutnya, mereka memberitahu bahawa hamba seks tidak haram.

"Sebagai contoh, di Chechnya, pastinya terdapat tahanan wanita Rusia. Justeru, pergilah ke sana, beli mereka dan jual wanita tersebut di Kuwait. Tiada apa yang perlu dimalukan dalam hal ini dan ia tidak haram (dilarang) di bawah hukum syariah Islam." kata Salwa.

10 ulasan:

  1. hah? mcm xptut je...
    eh xtau la... mcm2.. huu

    BalasPadam
  2. ye lah tengok muka org yg buat cadangan dah macam muka laki2..... dunia modem dah lupa hukum hakam....

    BalasPadam
  3. mazhab mane lak dye ikut nie?

    Gee baru tulis"Followers, Wajib Bace!"

    BalasPadam
  4. kek nya boleh jg tuh... brp ya pasaran 1 ny... kan mayan di sini dijual eceran perjam...

    BalasPadam